Bliv frivillig

Klostermølles venner arbejder for at købe og drive Klostermølle, så det fortsat kan være en åben naturperle for offentligheden. Som frivillig gør du en stor forskel for Klostermølles fortsatte tilstedeværelse. Derudover bliver du en del af et hyggeligt fællesskab hvor vi bl.a. arrangerer gåture, naturoplevelser mm.

Projektet er drevet af frivillige hænder og det er afgørende for projektet at mange har lyst til at hjælpe til.

Du kan f.eks. hjælpe i en af vores frivilliggrupper:

• Arrangement gruppen
    • Skaber arrangementer og rundvisninger på Klostermølle
    • Kontakt Heidi Holm på heidi@hosholmely.dk hvis du vil høre mere.
  • Rengøringsgruppen
    • Søger for at Klostermølle er indbydende for gæster
    • Kontakt Jan Karnøe på jankarnoe@gmail.com hvis du vil høre mere.
  • Håndværkergruppen
    • Laver små renoveringsprojekter på Klostermølles bygninger
    • Kontakt Peter Rasmussen på rimmers@gefiberpost.dk hvis du vil høre mere.
  • Udegruppen
    • Græsslåning og havearbejde på Klostermølles udeområder
    • Kontakt Jens-Erik Dengsøe på Jenserik123@gmail.com hvis du vil høre mere

Du er også velkommen til at komme med nye ideer til frivillige opgaver, kontakt da Peter Rasmussen på klostermollesvenner@gmail.com.

Som frivillige benytter vi Unitii til at holde overblik over opgaver og kommunikation. Læs mere på Frivillig administration.

Følg med i vores arbejde og arrangementer på vores Facebook side ‘Klostermølles Venner’

Proudly powered by WordPress